خدمات بازسازی ساختمان
نوشته شده توسط : یگانه

خدمات مقاوم سازی و بازسازی ساختمان با اهداف متفاوتی صورت می پذیرند که به شرح زیر هستند:

تعمیر:

از آن جایی که مصالحی که در سازه ی ساختمان استفاده می شوند از طول عمر خاصی برخوردار هستند, گذر زمان و یا موقعیت های آب و هوایی و کاربری ساختمان می تواند در کمتر شدن طول عمر مفید آن متریال ها تاثیر شایان به ذکری بگذارد. مصالح ساختمانی به دلیل گذشت زمان و بیشتر شدن آسیب پذیری آن ها در مقابل عوامل جغرافیایی و طبیعی مانند زلزله و یا سیل نیازمند مرمت و یا جایگزینی و تعویض هستند.

تغییر:

از چند بعد به بررسی و تغییر در سازه می توان اقدام نمود به این صورت که می توان با از بین بردن یکنواختی فضای اطراف با تنوع سازی, تغییر دادن کاربری سازه و یا ایجاد تغییر در فضای داخلی سازه, آن را تغییر داد.

افزودن:

مقاوم سازی و بازسازی ساختمان با هدف افزودن, همانگونه که از نام آن مشخص است بر پایه ی اضافه کردن قسمت هایی به سازه می باشد که با محاسبات و دانش مهندسی این کار صورت می پذیرد.

مقاوم سازی:

مقاوم سازی و بازسازی ساختمان به مجموعه ی اقداماتی گفته می شود که برای بهبود عملکرد ساختمان در مقابل انواع فشارهایی که ممکن است وارد شود, صورت بپذیرد.

مقاوم سازی ساختمان برای چندین منظور انجام می شود به این صورت که موجب محافظت و مستحکم سازی و پشتیبانی سازه می شود. این کار دارای اهمیت زیادی در روند بازسازی ساختمان های قدیمی است, برای جلوگیری از ضررهای جانی و مالی و افزایش مقاومت سازه می توان با این روش مقاوت آن را بیشتر کرد.

http://www.payankaar.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/ بازسازی ساختمان





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: